Sabtu

Aduh Tsumawi - Amuk

Mana bukti kata sakti
Kau laungkan oh oh yeh yeh
Mana tv realiti impian

Mana kesan cinta agung
Kau talunkan oh oh yeh yeh
Mana dia ingin juga ku bersalam

Aku damba kehebatan
Biar gagah, biar megah
Biar masyur felda kampungku

Mana dendang fantasiaku
Saliha oh oh yeh yeh
Mana hilang oh ke mana rindu kita

Aku rela menemanimu
Dalam sulit dalam sepi
Andai engkau setulus mawi

Aku rela mengekormu
Dalam rebut, dalam kabut
Andai engkau tak jadi kalut yehh…

Corus

Mana kesan cinta agung
Kau talunkan oh oh yeh yeh
Mana mawi ingin juga ku bersalam

Mana dendang fantasiaku
Saliha oh oh yeh yeh
Mana hilang oh ke mana rindu kita

Aku damba kehebatan
Biar gagah, biar megah
Biar masyur felda kampungku

Aku rela menemanimu
Dalam sulit dalam sepi
Andai engkau setulus mawi

Aku damba kehebatan
Biar gagah, biar megah
Biar masyur felda kampungku

Aku rela menemanimu
Dalam sulit dalam sepi
Andai engkau setulus mawi

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails