Sabtu

Nafisa – XPDC

Di keheningan malam ini
Aku di himpit kenangan
Sejarah cinta mengajar ku
Sepanjang hari
Sepanjang malam

Di benak ku kau sentiasa
Lalu memukau jiwa
Jadi sentimental
Hati lelaki ini

Terkadang perjalanan jauh
Yang kan mampu aku menapak
Pendakian gunung yang tinggi
Lembah curam yang ngeri
Aku harungi

Sepuluh musim yang benderang
Bagai di rendam perasaaan
Mentari terik tak terasa
Awan berlalu mendung
Berganti masa

Corus

Itu pun dia kehadiran
Yang tak mungkin aku lepaskan
Dakap erat sepenuh kasih
Genggam genggaman ini
Menambah seri

Biarlah dunia beredar
Rentak sama kita berlari
Menuju titik permulaan
Belum tahu dimana
Ia berakhir

Terkadang perjalanan jauh
Yang kan mampu aku menapak
Pendakian gunung yang tinggi
Lembah curam yang ngeri
Aku harungi

Sepuluh musim yang benderang
Bagai di rendam perasaaan
Mentari terik tak terasa
Awan berlalu mendung
Berganti masa

Itu pun dia kehadiran
Yang tak mungkin aku lepaskan
Dakap erat sepenuh kasih
Genggam genggaman ini
Menambah seri

Biarlah dunia beredar
Rentak sama kita berlari
Menuju titik permulaan
Belum tahu dimana
Ia berakhir

5 ulasan:

Lonelytribe85 berkata...

bro... ni lagu baru xpdc ke? lama tak update kump. xpdc ni... huhu...

Usop berkata...

kalau tak der yang lama tak der yang baru, saya campur ler lagu baru dan lama, tapi lagu baru pasti diupdate nanti :)

Lonelytribe85 berkata...

Ok2x... yang penting update slalu...

Usop berkata...

ok kalau ada kelapangan dan diizinkan tuhan pasti saya update selalu

Unknown berkata...

Upload lirik lagu xpdc titian perjalan dengan lirik lagu semangat yang hilang... mael ok not ali

Related Posts with Thumbnails