Ahad

Tak Sangka Kau Berdusta - Scan

Benar kata orang
Cinta itu buta... itu buta…
Manisnya terserlah
Pahit bersembunyi
Semua yang dipandang indah belaka
Kerna aku sungguh sayang padanya

Benar kata orang
Jangan ikut hati... ikut hati…
Bila dah terluka
Diri pun sengsara
Menangislah aku tiada berteman
Dia yang ku sayang diambil orang

Kau kata kau sayang
Kau kata kau rindu
Kau kata kau cinta pada ku
Kau kata kau kasih
Kasihkan diri ku
Mengapa kau buat begitu...uuu...uuu

Apakah salah ku
Apakah dosa ku
Mengapa kau pergi dariku
Dulu engkau kata
Akulah segalanya
Tapi kini engkau dimana aaa…
Tak kusangka
Kau berdusta
Ku derita... kau bahagia…

Sedih hati ku rasa sedih
Pilu teringatkan diri mu
Menangis hati sering menangis
Sayang... ku masih merindu mu

Khabar yang baru aku terima
Engkau telah berpisah
Kalau kau sudi carilah aku
Aku sedia terima mu

Korus

Kau kata kau sayang
Kau kata kau rindu
Kau kata kau cinta pada ku
Kau kata kau kasih
Kasihkan diri ku
Mengapa kau buat begitu...uuu...uuu

Apakah salah ku
Apakah dosa ku
Mengapa kau pergi dariku
Dulu engkau kata
Akulah segalanya
Tapi kini engkau dimana aaa…
Tak kusangka
Kau berdusta
Ku derita... kau bahagia…

Sedih hati ku rasa sedih
Pilu teringatkan diri mu
Menangis hati sering menangis
Sayang... ku masih merindu mu

Khabar yang baru aku terima
Engkau telah berpisah
Kalau kau sudi carilah aku
Aku sedia terima mu

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails