Selasa

Dan Sebenarnya - Yuna

Oh bulan...
Enggan melayan diriku lagi...
Pabila... airmata membasahi pipi
Dan lagu-lagu di radio
Seolah-olah memerli aku
Pabila… Kau bersama yang lain

Adakan perasaan benci ini sebenar nya cinta...
Yang masih... bersemadi untukmu...
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyuman mu itu
Kau juga... merindui aku...

Dam..dam..dam..

Ku enggan berpura-pura ku bahagia
Ku enggan melihat kau bersama si dia
Oh ku akui cemburu
Mula menular dalam diri
Pabila kau bersama yang lain

Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta…
Yang masih... bersemadi untukmu...
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyuman mu itu
Kau juga... merindui aku...

Pabila kau merenung matanya
Ku rebah jatuh ke bumi
Di saat kau benar-benar mahu pergi
Seperti ku bernafas dalam air

Korus

Adakan perasaan benci ini sebenar nya cinta...
Yang masih... bersemadi untukmu...
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyuman mu itu
Kau juga... merindui aku...

Dan sebenarnya
Dan sebenarnya
Aku rindu…

Dan sebenarnya
Dan sebenarnya
Aku tak mampu…
Tanpa mu…

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails