Isnin

Bila Diri Disayangi - U.Ks

Terdengar bisikan mesra
Kalimah keramat bermentera
Bermulanya siang berakhir malamku
Tak akanku jemu menyebut namamu

Tiada batasan waktu
Tiada tempatmu tertentu
Di gunung di lembah di darat di air
Siapapun hamba keikhlasan doa
Keagungan kasih merubah takdir

Bila kusedari diri disayangi
Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap namamu
Terasa diriku kembali dipandu

Engkau yang pertama tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
Izinkan lah aku menumpang disini
Di bawah naungan kasih dan sayangmu
Ku berserah diri

Tiada batasan waktu
Tiada tempatmu tertentu
Di gunung di lembah di darat di air
Siapapun hamba keikhlasan doa
Keagungan kasih merubah takdir

Corus

Bila kusedari diri disayangi
Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap namamu
Terasa diriku kembali dipandu

Engkau yang pertama tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
Izinkan lah aku menumpang disini
Di bawah naungan kasih dan sayangmu
Ku berserah diri

Tiada batasan waktu
Tiada tempatmu tertentu
Di gunung di lembah di darat di air
Siapapun hamba keikhlasan doa
Keagungan kasih merubah takdir
keikhlasan doa
Keagungan kasih
merubah takdir

1 ulasan:

sakuraputih berkata...

eee..sedih aku dengo lagu nie..kisah dolu2..sesekali lawat blog ni leh kenangkan kisah2 lame, thanks usop

Related Posts with Thumbnails